Tuesday, September 28, 2010

Lamaran Buat Suaminya..

"Akak tak kisah kalau Kasih nak kawan dengan suami akak"...
Terkesima aku dengan kata-katanya...
"Kalau Kasih nak kawen dengan nabil(bukan nama sebenar) pun akak tak kisah..akak rela"..lagi kata-kata yang membuat aku buntu..
Sangat mudah jawapanku pada akak.."Saya kawan biasa je kak dengan Nabil"
***(pendekkan cerita)***...

Aku faham dengan kata-kata akak tu..walau pun akak tak cakap direct dekat aku tapi bila dia mengulang-ulang perkara itu membuatkan hati aku sayu..
Satu yang aku kagumi dirinya- akak berani berterus terang seolah-olah tak ada apa yang berlaku..

Tapi walau apa keadaannya sekali pun aku tidak akan terima..tak akan..
bukan aku untuk ambil kesempatan ke atas penderitaan akak..
sakit boleh diubati.."usaha lagi akak" hmm

Ya Allah akhirkanlah penderitaan akak agar dia bahagia bersama Nabil..
ameen..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...